• Totaal aantal beoordelingen 1193 Geef uw mening
  • Totaal score 9,1
  • Aangeraden door klanten afgelopen 12 maanden 100% afgelopen 12 maanden

Loek uit Sittard

20-03-2026
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Mijn ervaring begon met het invullen van het offerte formulier op de website i.v.m. mijn interesse voor een occasion. Binnen een paar minuten ontving ik een telefoontje om een afspraak te maken voor het bekijken van de auto en een testrit te maken. Tijdens de afspraak zijn we vriendelijk behandeld en werd ook mijn inruilauto bekeken . Na een goed gesprek op kantoor zijn we daarna tot een koopovereenkomst gekomen. Op mijn verzoek de auto 2 weken later afgehaald, kon ook eerder. Stond de auto helemaal gepoetst op mij te wachten. Na ruim de tijd genomen voor uitleg over alle knopjes en instellingen, ben ik tevreden in de nieuwe auto naar huis gereden.

Wim uit Houten

09-03-2026
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Je word er altijd goed geholpen geen fwauwe kul gewoon recht door zee klasse Wvan der elst

Steven uit Den Bosch

23-02-2026
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Een fijn persoonlijk contact, een goede prijs-kwaliteit en een service waar je u tegen zegt. Ik kwam binnen en had binnen een uur een autootje gekocht. Ik ben ontzettend tevreden!

Wim uit Geldermalsen

17-02-2026
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Over het proces van de aankoop en levering van mijn Suzuki Vitara Select 1.4 Boosterjet Smart Hybride ben ik super tevreden. Vanaf het eerste contact moment werd ik vriendelijk en professioneel geholpen. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen. Ik kreeg duidelijke uitleg en er was geen enkele druk om snel te beslissen. De levering verliep net zo soepel. Alles werd rustig doorgenomen, van de functies, tot de laatste details. Sprake was van topservice, duidelijke communicatie en een fantastische. AJO B.V. kan ik van harte aanbevelen.

Martin Manders uit Tiel

17-02-2026
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
De mensen nemen ruim de tijd om je te helpen met je nieuwe auto. Verzekering, uitleg van het vernieuwde dashboard. Ook altijd duidelijk uitleg over onderhoud beurten. Wij zijn zeer content met Ajo.

Els uit Tiel

17-02-2026
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Ik heb bij AJO een auto gekocht; zie boven

Fred uit Mook

13-02-2026
  • Gemiddeld 8
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Een voor mij goede en nette garage/ verkoper

Peter uit Boven-Leeuwen

01-02-2026
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Vriendelijk personeel en goed geholpen

Anke Koops uit Utrecht

26-01-2026
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Goede uitleg over de auto en de verzekeringen. Goede aflevering van de auto. Leuke verrassing daarbij gekregen!

Jan uit Buren

23-01-2026
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Altijd goed behandeld

Tijs uit Nijmegen

21-01-2026
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Onlangs een Ford Focus aangeschaft ondanks dat het een Suzuki dealer is. Heldere communicatie, duidelijke en eerlijke prijs. Goede oplevering, dit zie je niet vaak meer. Zeer zeker een aanrader en indien nodig kom ik hier weer terug.

Yvonne uit Tiel

19-01-2026
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Ik ben zo goed geholpen,ben een alleenstaande vrouw en alles werd mij zo duidelijk uitgelegd en er werd tijd aan besteed.Het bedrijf verdient een dikke 10 van mij.

Jan Reijnen uit Puiflijk

19-01-2026
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Klant gericht correct en eerlijk

R.A Berendsen uit Tiel

14-01-2026
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Goed van af het begin tot het eind van het uitzoeken tot het kopen van een nieuwe auto.

Kylian De Vlieg uit Soest

13-01-2026
  • Gemiddeld 9
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Hele fijne plek om een auto te kopen! Vriendelijk en betrouwbaar!

A van Zoelen van Dijk uit Tiel

13-01-2026
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Het is een fantastische dealer top

Cheraine uit ‘s-Hertogenbosch

06-01-2026
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Hier een occasion gekocht, hele fijne aankoop ervaring en goede service vanuit Roald en zijn team. Er waren wat kleine aanmerkingen op de auto na controle, maar dit hebben ze gelijk heel netjes opgelost en ik kon de auto alsnog heel snel ophalen. Heel blij met mijn aankoop hier! :)

Paulien uit Balgoij

06-01-2026
  • Gemiddeld 9
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Fijn geholpen en alles goed geregeld

Janice uit Deil

31-12-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Super goed geholpen, en hele goeie service. Heel blij met mijn nieuwe auto!

Piet uit Beneden-Leeuwen

30-12-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Ik ben zeer goed geholpen ze nemen alle tijd voor je,en goede uitleg gekregen

Ary verbaan uit ROTTERDAM

28-12-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Fijne en betrouwbare dealer

Jan Scholtus uit KERK-AVEZAATH

16-12-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Fijn bedrijf, nemen de tijd voor je, goede afspraken gemaakt en dat kwam prima in orde

Frans van Jaarsveld uit Geldermalsen

11-12-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Zowel bij het onderhoud van onze auto als bij een pechgeval helpen ze je supergoed. Erwin Bos is een behulpzame servicecoördinator, die je zo nodig een nuttig extra advies geeft. Bij de aankoop van onze Vitara hebben wij dezelfde goede ervaring met Roald, die het hele proces inruil en aankoop goed begeleidde en ook hier weer persoonlijke aandacht bij uitleg, vragen en de service. En ze verkopen Suzuki en dat doen ze met trots en dat geeft ons vertrouwen. Kortom voor ons een topgaragebedrijf.

Jeroen uit Berghem

11-12-2025
  • Gemiddeld 10
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
Reden bezoek:
Roald heeft ons zoals altijd prima geholpen